سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای من! کدام یک از مردم نزد تو محبوبتر است؟ فرمود : دانشمندی که دانشمند دیگری را می جوید . [موسی علیه السلام]
پاور خوب است یا یک سی پی یو پرسرعت؟ - کامپیوتر ، اینترنت و خیلی چیزهای دیگر
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • این سوال مثل سوال قدیمی علم بهتر است یا ثروت میمونه ( که البته از نظر من و با هزار دلیل ثروت بهتر است !!!) که البته همه در دوران دبستان و برای کسب نمره حلال میگفتیم : علم !!؟؟؟؟؟ اما واقعیت این است که این هر دو مانند هم میمونند و در واقع مکمل هم هستند و هر کدام دیگری را پوشش میدند که جای بحث درباره آن اینجا نیست و بگذریم !؟
    باری جانم برایتان بگوید که داشتن یک پاور خوب برای یک سیستم حتی ضعیف عین نون سنگک داغ میمونه وقتی داری نون و پنیر با گردو میخوری ! به همین مهمی !
    اگه ابهامی دارید در تمثیلی که نوشتم بگویید تا توضیح بیشتری بدهم !
    در ادامه  مطلبی در مورد پاور از هفته نامه بزرگراه فن آوری بخوانید و لذت ببرید !!
    منبع انرژی هوشمند

    واقع امر این است که اهمیت منبع‌ تغذیه کمتر از کارت‌گرافیک و قطعات جانبی کامپیوتر نخواهد بود، به‌خصوص در مناطقی که نوسان برق بیش از میزان معمول و استاندارد است و قطع برق امری عادی تلقی می‌شود. افرادی که در این مناطق سکونت دارند به‌خوبی با مشکلاتی که برای سیستم‌هایشان ایجاد شده است آشنا هستند. درباره روستایی در دامنه‌های هیمالیا صحبت نمی‌کنم، منظورم همین تهران است که نوسان خطوط برق آن گاهی بیش از 20 درصد نوسان دارد و حداقل خیری که به سیستم‌های شما عزیزان خواهد رسید، نیمسوز شدن و عدم کارایی کامپیوتری است که حداقل 500 هزار تومان برای آن هزینه کرده‌اید. اگر از منابع تغذیه بی‌هویت که احتمالا چینی خواهند بود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت منبع‌ تغذیه خود را با نمونه‌ای استاندارد که حداقل سازنده آن معلوم و در قبال کیفیت آن پاسخ‌گو باشد تعویض کنید. در داخل ایران چند شرکت وطنی هستند که منبع‌ تغذیه می‌سازند و کیفیت برخی از مدل‌های ایشان قابل ‌قبول و استاندارد است. پس از شرکت سیستم‌های آینده‌سیما سازنده منبع ‌تغذیه گرین که محصولات آن را به دفعات معرفی کرده‌ایم، فراسو نیز وارد این عرصه شده است و بسیاری از دستاوردهای جدید صنعت ساخت منابع ‌تغذیه را در قطعات تولید شده خود لحاظ کرده است. FPS-410A محصولی است که تا 410 وات سقف انرژی سیستم را تامین کرده و قابلیت‌های متعدد امنیتی و مدیریت مصرف بهینه انرژی را در خود دارد. برای مثال با استفاده از فیوزی که در مسیر جریان متناوب ورودی قرار گرفته است، از تسری آسیب‌های احتمالی به قطعات داخلی جلوگیری شده و نیز با استفاده از سیستم ثانویه، قطعات داخلی در برابر اتصال‌ کوتاه حفاظت خواهند شد. قابلیت اصلی و برگ برنده این منبع تغذیه، ارایه تکنولوژی Active PFC با قیمت 24500 تومان است که موقعیت خاصی را برای این محصول فراهم آورده است. هیچ منبع ‌تغذیه دیگری را با این امکانات، سطح اعتماد و پایداری پیدا نخواهید کرد. Active PFC علاوه بر مزایای امنیتی، به‌صورت پویا سطح انرژی مورد نیاز سیستم را در بهترین و البته کم‌مصرف‌ترین وضعیت ممکن تنظیم خواهد کرد و سیستم را در برابر اتفاقات ناخواسته که موجب افزایش بار انرژی شود، بیمه خواهد کرد.

    نام مدل: FPS-410A

    توان: حداکثر 410 وات

    نسخه: ATX 2.01

    قیمت: 24500 تومان

    پشتیبانی: دو سال فراسو


    محمد جواد امیرآبادی ::: سه شنبه 85/8/9::: ساعت 12:47 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    کل بازدید :10362

    >> اخبار کامپیوتری و اینترنتی <<

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاور خوب است یا یک سی پی یو پرسرعت؟ - کامپیوتر ، اینترنت و خیلی چیزهای دیگر

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<