سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی با حقّ است و فرمان بردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
رجیستر کردن ویندوز - کامپیوتر ، اینترنت و خیلی چیزهای دیگر
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • همانطور که میدانید و آگاه هستید ویندوز ایکس پی آنهم از نوع سرویس پک دو برای آپ دیت شدن و یا حتی نصب بسیاری از نرم افزارها که نسخه اصلی نیستند ( و صد البته در ایران بسیار فراوان پیدا می شوند !!؟؟) به کاربران خود آنهم از نوع ایرانی ، حال نمیده یا به زبون خودمونی تر حال گیری میکنه . خب برای جلوگیری از این حال گیری و در واقع پاتک زدن به جناب بیل گیتس نازنین چه باید کرد؟ دو راه وجود داره :

    1 - تهیه یک نسخه از ویندوز ایکس پی از نوع اصلی از کشوری ثالث مثل دبی که در حال حاضر قابل انجام است و نصب و رجیستر کردن آن . این فغالیت شرافتمندانه چیزی حدود 400 هزار تومان آب میخورد که با توجه به وضعیت خوب آقای بیل گیتس از نظر مالی !!؟؟ ، کاربران ایرانی با نشان دادن انگشت شست سمت راست و گفتن یک کلمه بی ادبانه کاملا مرسوم در ایران از خیر این عمل جوانمردانه به نفع کپی کاران عزیز وطنی می گذرند .

    2 - در زمان انداختن آن انگشت شست ذکر شده در بالا ، دوستان شاید یادشون بره که نمیتونن ویندوزشونو رجیستر کنن و خب باید منتظر سی دی های دیگری باشند که فایل های رجیستر جدید رو دارن . برای اینکه منتظر نباشید و وقتی در اینترنت مشغول استفاده از ناب ترین نوع استفاده از این پدیده خوب ( چت !!!!!!!) هستین ، خود ویندوز کار آپ دیت شدنو انجام بده باید چیزی حدود 5000 تومان خرج کنید تا ویندوز شما به صورت کاملا دزدکی و شریف رجیستر بشه . چه جوری ؟ پاراگراف بعدی رو بخونین .

    یک سی دی هست که داخل آن یک سری فایل لازم برای ویندوز داخلش هست به اضافه یک برنامه برای رجیستر کردن ویندوز و راهنمای کار . این سی دی به ارزش ناقابل 5000 تومان از طریق بنده میتونین تهیه کنین . دوستانی که مایلند آنرا ابتیاع ( یا همان خریدن خودمون !!) کنند باید مبلغ فوق را به اضافه هزینه ارسال ( مطمئن ترین نوع ارسال و هزینه آنرا از پست بپرسید !!) به حساب من واریز کنند تا در اسرع وقت ارسال شود .

    کافیست یک ایمیل بزنید تا مشخصات حساب و شماره تلفن جهت پشتیبانی و پاسخگویی ارسال شود . و یا در همین کامنت پیام بزارید تا براتون ایمیل کنم !!

    تا تمام نشده بجنبید !!!



    محمد جواد امیرآبادی ::: چهارشنبه 85/7/26::: ساعت 11:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    کل بازدید :10368

    >> اخبار کامپیوتری و اینترنتی <<

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    رجیستر کردن ویندوز - کامپیوتر ، اینترنت و خیلی چیزهای دیگر

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<